Junisvardag

Alla inlägg under december 2011

Av Juni Aspe - 26 december 2011 16:22

Hejhej! Jag har inte bloggat på länge nu.

I lördags var det ju julafton och då fick jag:

Benvärmare

Strumpebyxor

Någon design sak

Nagellack

Klistermärken till naglarna

Kattkalender

Och en iphone 4s i vit, så nu kan jag blogga i skolan.

Är jätte glad för min iphone!!   


Vad fick ni ?


Idag har jag varit på mobila med min pappa och lillebror.Jag köpte 4 iphone skal.

Så nu har jag 7 st iphone skal Jag lägger upp bild på dom sen!


Kram kram   

Hej

Av Juni Aspe - 17 december 2011 21:05

Hejhej! Igår så var jag och linnea och handlade julklappar.Det var jätte kul   

Imorgon ska jag och min farmor till burlövcenter och julhandla.Längtar jätte

mycket.Jag och min farmor har alltid kul med varandra speciellt när vi är och

shoppar 









Det här är lite bilder som jag tog när jag var i schweiz  


Kram kram            

Hej

Av Juni Aspe - 14 december 2011 20:10

Hejhej! Idag har jag varit i skolan.Imorgon börjar jag kl 9.10 yeeeyy!!  

Och imorgon blir det matte prov neeeej! Men jag har övat jätte mycket idag  

Och idag är det den 14 december. Gud vad tiden går snabbt det är bara 10 dagar kvar

till julafton. 


På fredag så ska vi köpa julgran, hoppas den blir fin.


Kram kram    

Hej

Av Juni Aspe - 13 december 2011 17:14

Hejhej ! Idag har jag varit i skolan.Hade kul som vanligt med Linnea  

Senare ikväll efter jag har ätit middag så blir det lussebullar och glögg.  




Här är några bloggar jag känner till som ni borde kolla på.


Sognii.blogg.se

juliaasplace.devote.se

mywe.devote.se


Kram   


   

Hej

Av Juni Aspe - 8 december 2011 19:21

Hejhej ! Jag har inte skrivit på två dagar nu för jag har haft mycket att göra  


Men iallafall... idag började jag kl 9.10 Och sen hade vi en inställd lektion.

Så vi fick sluta kl. 13.05 jippi  


Imogon är det den 9 december då är det bara 15 dagar kvar till julafton!  


Nu har jag gjort klart mina läxor phuuu..

 

Haha så söta!  


Kramisar       

Hej

Av Juni Aspe - 5 december 2011 18:19

Hejhej! Idag slutade jag 14.55.Sen åkte jag till Linnea och vi spelade monopoly.

Sen när jag cyklade hem så började det hagla. kul..? 

  


 








Mina undebara katter  


Kram från Juni      

Av Juni Aspe - 4 december 2011 18:14

Hej!.Nu har jag bakat chokladmuffins. Mmmmm...











Kram  kram             

Hej

Av Juni Aspe - 4 december 2011 13:54

Hej svejs!   Nu är jag med en komips hennes namn är Lovisa.Hon har precis skaffat en ny blogg och jag gjorde en design till henne. Hennes blogg heter loollipop.devote.se


 En bild som jag har tagit och  gjort om den lite.


Pözz Pözz   



Presentation


Hej!
Jag heter Juni och lever ett helt normalt liv som en 14 åring.
På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mode och annat skoj;)
Hoppas ni gillar den så ses vi! Puss!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Jätte bra!
 Bra
 Ok
 Sådär
 Kunde blivit bättre
 Inte alls
 Jätte dålig!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok!

Starbucks mus

Starbucks Strawberries & Crème Frappuccino

Ovido - Quiz & Flashcards