Junisvardag

Alla inlägg under december 2012

Av Juni Aspe - 13 december 2012 18:27

Halloj! Sorry skrev inget igår men jag hade inte tid.

Men idag så har jag varit med cassandra, malou och linnea.

Vi hade det jätte kul! Idag så slutade vi 13.20 och imorgon börjar

vi halv 10 , yeeey...!


Men skulle bara kolla in och säga hej!


Men aja..!

Take care  

Av Juni Aspe - 11 december 2012 18:49

Tjeena!

Just nu så ligger jag i min säng och har det jätte tråkigt:(

Vet inte vad jag ska göra men jag ligger och kollar på jätte fina outfits!

 

Skulle lätt vilja ha denna outfit på mig! eller hur var den fin?

Aja men ska gå nu, kom mest in för att säga hej!.

Take care  


Av Juni Aspe - 10 december 2012 19:17

Gud det var hundra år sedan jag bloggade. Sorry men har inte hunnit med både bloggen och plugget.

Men nu ska jag börja blogga igen:D

Ska försöka göra ett inlägg varje dag, men det är inte säkert för att jag har massor av läxor och prov.

Men snart är det jullov så då kan jag ju skriva varje dag.


Men nu ska jag plugga till fysik provet som vi ska ha i morgon:(


Take care  

Presentation


Hej!
Jag heter Juni och lever ett helt normalt liv som en 14 åring.
På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mode och annat skoj;)
Hoppas ni gillar den så ses vi! Puss!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Jätte bra!
 Bra
 Ok
 Sådär
 Kunde blivit bättre
 Inte alls
 Jätte dålig!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok!

Starbucks mus

Starbucks Strawberries & Crème Frappuccino

Ovido - Quiz & Flashcards