Junisvardag

Alla inlägg under mars 2013

Av Juni Aspe - 13 mars 2013 18:07

hejhej! Asså är så himla glad nu!! iiihhh..

Mitt elf paket har äntligen kommit!


Och för dom som inte vet vad det är så är det ett smink företag som man kan

köpa sjukt billigt smink!


Ja mest det jag skulle säga!


Take care<3 Juni

Av Juni Aspe - 12 mars 2013 18:31

Hejhej! 

Ska skriva ett recept på amerikanska pannkakor nu!


Ingredienser:

3 ägg

2 dl mjölk

50g smält smör

5 dl vetemjöl

3 msk socker

2,5 tsk bakpulver

1 tsk salt


Gör så här:

1. Sikta mjölet i en skål

2. Häll i dom andra torra ingredienserna i mjölet

3. Blanda ner ägg, smör och mjölk i en annan skål

4. Vispa ner dom torra ingredienserna i dom blöta ingredienserna

5. Stek på låg värme(5) med smör

6. Servera med sirap eller annat.

Klart!


Take care<3 Juni

Av Juni Aspe - 12 mars 2013 17:31

Tjena! 

Är sjuk idag igen:(

Har inte så mycket att skriva om så..ja..


Men i nästa inlägg tror jag att jag ska skriva ett recept till er på något..;)

Får se.


Take care<3 Juni

Av Juni Aspe - 11 mars 2013 14:06

Följ min blogg med Bloglovin


Följer du mig så följer jag dig!!

Take care<3 Juni

Av Juni Aspe - 11 mars 2013 13:49

Hejhej! 

Idag är jag sjuk, jätte tråkigt:(

Tror inte jag kommer skriva så många inlägg idag:( vi får se!


 

Och alla andra som också är sjuka idag, krya på dig!!


Take care<3 Juni

Av Juni Aspe - 10 mars 2013 21:13

Tjena! Tänkte bara uppdatera lite snabbt nu.

Ska snart sova, är jätte trött!!

Tänkte berätta lite vad som kommer hända imorgon.


Jag börjar kl 9.10 och slutar kl 14.20

Efter skolan ska jag va med malou (marie-louise).

Sen har jag ingen aning om vad som kommer hända resten av dagen.


Hoppas ni har haft en rolig söndag och kommer sova gott! Ses!


Take care<3 Juni

Av Juni Aspe - 10 mars 2013 13:15

Hejhej! 

Det är många som har undrat hur mina två katter ser ut.

Så jag har några bilder på dom som jag ska visa er

Här kommer dom!

                                                                     Baltazar!

                                                                       

 

   

                                                                          Miriam!

      

                                                                    Och här är båda!

 


Take care<3 Juni


Av Juni Aspe - 10 mars 2013 11:23

Godmorgon! Gick precis upp för sängen.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska nog bara vara hemma och vila ut mig till skolan imorgon.


Asså jag vet inte vad jag ska skriva om på bloggen,

så skriv till mig vad ni vill att jag ska göra på bloggen och så.


Vi hörs!

Take care<3 Juni


Presentation


Hej!
Jag heter Juni och lever ett helt normalt liv som en 14 åring.
På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mode och annat skoj;)
Hoppas ni gillar den så ses vi! Puss!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Jätte bra!
 Bra
 Ok
 Sådär
 Kunde blivit bättre
 Inte alls
 Jätte dålig!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok!

Starbucks mus

Starbucks Strawberries & Crème Frappuccino

Ovido - Quiz & Flashcards