Junisvardag

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Juni Aspe - 3 juli 2013 21:45

Jag är med och tävlar om en Goodiebag hos två par super bra bloggerskor.

Klicka här för att komma till tävlingen.

Av Juni Aspe - 3 juli 2013 20:46

Hejhej! 

Jag har några låtar som jag vill dela med mig av som jag lyssnar på mest!

Dom är så himla bra! Ni måste lyssna på dom, jag gillar olika sorters musikstilar.


Jag gillar inte Justin Bieber eller One Direction, jag är ingen hater men är inget stort fan heller.

             

Vad har ni för musiksmak?

Vilka låtar brukar ni lyssna på?

Om ni har andra bra låtar som ni gillar så skriv det här, vill hitta fler låtar som är bra!

Vi ses!

Av Juni Aspe - 3 juli 2013 16:45

Hejhej!

Det blev aldrig att jag gick upp kl 10, haha gick upp 11.30 istället.

Iallafall jag vaknade och gick ner och åt frukost. 

Sen hela dagen fram till 4 så har jag bara legat hemma och kollat på tv, kl 4 gick jag till malmborgs och köpte 

mig en Ben&Jerry. Var så himla sugen på glass så ja, det blev en Ben&Jerry Half baked.

Världens godaste glass!! Om ni inte har smakat den så måste ni göra det!

 

Har inte så mycket mer att säga.

Vi ses!

Av Juni Aspe - 3 juli 2013 00:20

Asså omg.. vet ni vad jag kom på.. jag har inte lagt ut en bild på mig här! Ni vet ju inte hur jag ser ut!

Gud.. måste ju kännas helt konstigt för er att inte veta hur jag ser ut.

På min presentation bild så har jag en på mig men man ser ju inte hur jag ser ut.

Så här kommer en bild på mig haha!

 

HAHA det kom med lite instagram där.

Följ gärna mig på insta, heter juniaspe.


Men ska nog försöka sova nu för ska upp 10 imon, vet inte varför, känner mig för att jag vill upp tidigt imon,

tidigt och tidigt. Det är iallafall tidigare än kl 1 som jag brukar gå upp.

Puss och kram sov sött!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Juni och lever ett helt normalt liv som en 14 åring.
På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mode och annat skoj;)
Hoppas ni gillar den så ses vi! Puss!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Jätte bra!
 Bra
 Ok
 Sådär
 Kunde blivit bättre
 Inte alls
 Jätte dålig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok!

Starbucks mus

Starbucks Strawberries & Crème Frappuccino

Ovido - Quiz & Flashcards