Junisvardag

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Juni Aspe - 4 juli 2013 13:32

Det är 7 dagar kvar tills jag åker till Italien!! alltså en vecka!!

Okej kanske ska berätta lite vart vi ska och så, så ni förstår.


Vi ska bila ner där med en annan familj som vi känner, asså älskar att bila, det är så himla mysigt och man får se mer av länderna.

Iallafall vi ska va där i 2-3 veckor. Första veckan ska vi bo i en by vid en sjö som heter gardasjön i en jätte mysig lägenhet med pool och sjön så klart. Den andra familjen kommer bo i en lägenhet bredvid oss.

Det är jätte mysigt där vid gardasjön. Vi kommer också åka till andra lite större byar eller städer nära gardasjön.

Vi kommer göra massor av äventyr men även ligga hemma vid poolen och slappa.


Andra veckan åker vi ner till en annan by, vet inte vad den heter. Men på bilderna ser det också jätte mysigt ut.

Vi kommer också bo i en lägenhet där men inte med den andra familjen för dom åker hem efter en vecka.

Det finns såklart pool där också men inte en sjö istället finns det stränder. Där vet jag inte vad vi ska göra men säkert ungefär samma saker.


Som tur så har jag internet på båda ställena så kommer kunna uppdatera här på bloggen, om jag hinner.

     

Här är lite bilder på gardasjön(inte jag som har tagit dom).

Som sagt vet inte vad det andra stället heter så kan inte visa er det men kommer ta bilder när vi är där så

kommer lägga upp dom på bloggen.


Men hoppas ni förstog vart jag ska så ses vi!

Av Juni Aspe - 4 juli 2013 00:33

Tror ska jag sova nu, är väldigt trött. Imon är det en ny dag, eller idag haha kl är över 12;)


Förresten vad betyder sidvisningar? Jag fick 737 sidvisningar igår..

skriv om ni vet för fattar ingenting haha.


Men vi hörs sen när jag vaknar så får vi se vad jag ska hitta på imon(idag).

Godnatt och sov sött!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Juni och lever ett helt normalt liv som en 14 åring.
På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mode och annat skoj;)
Hoppas ni gillar den så ses vi! Puss!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Jätte bra!
 Bra
 Ok
 Sådär
 Kunde blivit bättre
 Inte alls
 Jätte dålig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok!

Starbucks mus

Starbucks Strawberries & Crème Frappuccino

Ovido - Quiz & Flashcards